Min fantastiska väninna 6. Ön
S1, A6: Elena tillbringar sommaren på ön Ischia. Där möter hon familjen Sarratore och hon får chansen att umgås med sin barndomskärlek Nino. Men på Elenas födelsedag får hon en ovälkommen uppvaktning. I rollerna: Elisa Del Genio, Gaia Girace, Ludovica Nasti, Margherita Mazzucco m.fl. Del 6 av 8: Ön.