S24, A6: När den misstänkte ligger i koma och en potentiell brottsling är på fri fot tar Nikki hjälp av Adams expertis för att lösa fallet. I rollerna: Emilia Fox, David Caves, Jason Wong, Genesis Lynea m.fl. Del 6 av 10: Reputations, del 2 av 2.