Fallen 6. Six characters in search of an exit
S1, A6: Miss Miriam inleder en desperat jakt på varelsen från sjön, medan Howson försöker rädda Daniels liv. Luce, Cam och de andra försöker sätta sig i säkerhet. Luce upptäcker vem som avslöjade deras flyktförsök för Howson. I rollerna: Jessica Alexander, Gijs Blom, Timothy Innes, Sarah Niles, Alexander Siddig, Esmé Kingdom m fl. Del 6 av 8.