Hell's Kitchen USA 7 Chefs Compete
S11, A14: Ramsay sätter kockarnas doft- och smakpaletter på prov. Deltagarna måste sedan utföra en oväntad uppgift som kan ge vinnaren immunitet vid utröstningen.