S6, A7: Elijah förbereder sig inför en öppen audition till en ny Broadway-musikal. Marnie försöker pantsätta en familjeklenod medan Hannah återknyter kontakten med Paul-Louis. I rollerna: Lena Dunham, Allison Williams, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet m.fl. Del 7 av 10: The Bounce.