Fader Brown 7. The Devil's Dust
S1, A7: En 14-årig flicka som tros ha utsatts för radioaktiv strålning försvinner. Och det är bara fader Brown som kan hitta den som ligger bakom försvinnandet. I rollerna: Mark Williams, Sorcha Cusack, Pip Torrens, Stirling Gallacher, Holly Earl m.fl. Del 7 av 10.