24: Legacy 8:00 p.m. - 9:00 p.m.
S1, A9: Ett hot tvingar CTU i lockdown. Samtidigt befinner sig Carter i en spänd situation och Donovan vänder sig till Rebecca då han står inför ett svårt beslut i sin kampanj.