Hell's Kitchen USA 9 Chefs Compete
S14, A9: Chefs Jon Shook and Vinny Dotolo judge when the teams compete to create dishes with exotic meats; Ramsay surprises the contestants with one-on-one evaluations; the two weakest chefs compete to remain in the running.