90 Day Fiancé 90 days isn't enough
S1, A4: Russ och Paolas bröllopsplaner hamnar i fara. Alan är bekymrad när Kirlyam får en stor möjlighet. Mikes mamma konfronterar Aziza på hennes möhippa. Aya blir allt mer upprörd när Louis vill spara in på deras bröllop.