S4, A3: De tio sista kandidaterna konkurrerar hårt när House delar upp dem i två lag efter kön. Medan eleverna är upptagna med sitt uppdrag, experimenterar House på sig själv för att se vad som händer i ögonblicket då människor svävar mellan liv och död.