Reasonable Doubt 99 Problems
S1, A3: Som Braydens nyutnämnde försvarsadvokat dyker Jax och teamet in och förbereder sig för den preliminära förhandlingen. Lewis och Jax slår sig samman för att hjälpa Naima. Damon och Jax bestämmer sig för att bli vänner efter att hon hjälpt honom med ett problem.