The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst A Body in the Bay
S1, A1: 2001: Ett lik hittas och polisen griper Robert Durst för mordet. 2012: Jarecki och Smerling förbereder sig för att släppa filmen "All Good Things", som handlar om Dursts liv. Av en händelse kontaktas Jarecki av Durst, som ber att få se filmen.