Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers A Brand New Child Star
S1, A5: Allt eftersom McClures och Fishers navigerar i sina växande imperier, växer kritiken kring familjevloggning. Vi träffar Like Nastya, en 10-årig influencer med mer än 380 miljoner prenumeranter online.