S1, A5: Antonia och Jon upptäcker att Ezequiel inte är ensam utan har sin dotters hjälp. Inget går ihop och de har gjort för många misstag. Först när kidnappningsenheten går i en fälla inser de att det inte var några misstag. Carla Ortiz uppdagar sanningen om den kidnappade kvinnan i den andra cellen. Jon begår en blunder som får Mentor att avsluta fallet och avsätta Antonia som Spaniens röda drottning.