A Dark Ali
S5, A10: Alison pressas att identifiera mannen som polisen har gripit för kidnappningen av henne, men tjejerna vet att om hon gör det så hamnar en oskyldig man i fängelse och de går potentiellt rakt i "A":s fälla.