S2, A1: En arvtagerska och hennes son kidnappas under vapenhot och försvinner spårlöst. 40 år senare hittas en kropp och kriminalkommissarie Karen Pirie får i uppdrag att återuppta utredningen. I rollerna: Lauren Lyle, Chris Jenks, Zach Wyatt, Emer Kenny, Steve John Shephard m.fl. Del 1 av 3.