Grey's Anatomy A Diagnosis
S16, A14: DeLuca är irriterad efter att Meredith tagit över hans patient vars symptom förvirrar läkarna. Jackson, Owen och Jo jobbar på ett par som skadats i en björnattack. Levi blir sårad när Nico inte vill att han träffar hans föräldrar.