Covert Affairs A Girl Like You
S2, A13: Efter att Annie upptäckt att Mossad-agenten Eyal Lavin är i Washington D.C. och uppträder som CIA-agent, får hon i uppgift att spåra Eyal och ta reda på vad han gör i USA.