Pretty Little Liars A is for A-l-i-v-e
S4, A1: I premiären av säsong fyra är tjejerna desperata att ta reda på vad "A" har planerat för dem i efterdyningarna av stugbranden, och har inget val annat än att vända sig till Mona Vanderwaal för svar nu när hon också är en måltavla.