Pretty Little Liars A Kiss Before Lying
S2, A18: Efter att ha satt ner foten om Caleb för sina vänner börjar Hanna känna att hon får kalla handen från dem. De andra tjejerna verkar ha nåt i görningen, men hon kan inte riktigt lista ut vad det är.