Ugly Betty A League Of Their Own
S2, A5: Betty provar på att dejta på internet, och går på bowlingdejt. Marc attraheras av någon som inte är hans typ. Danny och Alexis förbereder sig för att äta middag med den blivande styvmamman Wilhelmina. Justin skolkar.