Chicago Fire A Monster in the Field
S13, A1: En ny chef skakar om saker och ting på brandstation 51. Violet och Novak arbetar för att avslöja sanningen bakom en bilolycka. Cruz håller ett vakande öga på Severide och Damons växande band.