Joseon Attorney: A Morality A Morality 2
S1, A2: Han-soo tricks master Jang into standing as a witness for Pyo, a criminal; he makes Master Jang make a false statement and gets him accused of Pyo's crime instead; princess Yeon-joo determines to help Han-soo punish both Master Jang and Pyo.