S1, A2: Det är en ny era för Spurs då José Mourinho, en av världens mest kända fotbollstränare, tar över och ersätter Mauricio Pochettino precis före ett viktigt London-derby mot West Ham United. Medan José sätter igång med att vinna klubbens förtroende måste spelarna bevisa att de förtjänar en plats i laget.