Home Improvement A Night to Dismember
S7, A5: Mark bestämmer sig för att göra en skräckvideo för sin klass med olika scener från gamla skräckserier och filmer, men Jill och Tim gillar inte idén när de smygtittar på en förhandsvisning av Marks video.