A Body in the Snow: The Trial of Karen Read A Town Divided
S1, A4: När fallet startar ett inbördeskrig i Boston utser någon Karen till "Amerikas lyckligaste mordåtalade." Rättssalen chockas av förnedrande meddelanden.