Ugly Betty A Tree Grows In Guadalajara
S1, A22: Betty och hennes familj åker till Guadalajara för att lösa Ignacios invandringsproblem. Betty frågar sin moster och kusin om sin avlidna mamma. Jordan hälsar på Alexis.