S2, A18: Steve besöker sin farfar i New Mexico och får veta mer om sin biologiska mamma. Hos familjen Walsh firas det med vänner och tomte. Dylan försöker återuppta sitt förhållande med sin pappa genom att besöka honom i fängelset.