A Whole Lotta Kaboom
S6, A5: En jackknife på en överfart hänger över vägen nedanför och tvingar Bill Wright att agera snabbt. Collins första tunga jobb efter en nära olycka tvingar honom att sätta sin fars nya säkerhetsplan på prov.