Sex and the City A Woman's Right to Shoes
S6, A9: När slutade vi kunna vara oss själva? När Carries Manolo Blahnik-skor stjäls från en gift väns fest verkar hennes singelliv även bestjäla henne på rätten att klaga. Miranda ser möjligheter med nya grannen Robert.