Hawaii Five-0 ‘A’ale Ma’a Wau
S4, A2: En mordutredning leds av en Texas Ranger som kom till ön för att hitta sin försvunna dotter. Samtidigt kämpar Kono och Adam för sina liv när deras gömställe upptäcks.