S1, A5: Ace tvingar Escalante att ersätta Leon för en mer erfaren jockey när Gus häst Pint of Plain ska göra sin debut. Marcus oroar sig för sin hälsa, och den sparkade Kagle kommer tillbaka på jakt efter allmosor.