S1, A3: Ace drar in ett kaxigt underbarn i sina planer och Walter blir av med sin jockey när denne faller av under ett lopp. Marcus och hans vänner blir blåsta av Mulligan vid en hästförsäljning, och Jerry ska ställa allt tillrätta.