The Rookie A.C.H.
S4, A5: En ny drog frodas på Los Angeles gator och verkar förvandla sina offer till zombieliknande varelser. Nolan och teamet får ett halloweenfirande de sent ska glömma. Dessutom oroar sig Lucy för att hennes hyreshus är hemsökt.