Adagio
S1, A1: Saku Otonomiya is starting out at a new school a bit later because of his older sister being ill. His old friend, Hinata, tries to make the transfer a bit easier. Meanwhile, Hinata is trying to get permission for his Singing Club to sing a certain song.