Ridiculousness Adam Rippon
S11, A17: I detta nya avsnitt av "Ridiculousness" får Rob, Chanel och Steelo sällskap av konståkaren Adam Rippon för att svajpa höger på djurdatingappen "WhiskR", släppa ut allt i "Själen skriker" och hålla gatorna rena med "Ansiktssoparna".