Mr. TONEGAWA Middle Management Blues Adult
S1, A4: After three unproductive meetings and a company trip, Tonegawa's team still has essentially nothing to show in terms of progress on their death game project. But after a bolt of inspiration, the middle manager himself thinks he might have the answer.