Community Advanced Advanced Dungeons & Dragons
S5, A10: Professor Hickey är upprörd för att han inte blev bjuden när barnbarnet fyllde tre. Studiegruppen bestämmer sig för att mäkla fred mellan Hickey och hans son genom att spela Dungeons & Dragons.