Snabbkurs Affischansikten
S1, A1: Konkurrensen mellan RJ och Batra Institute hårdnar när årets All India Ranks släpps. Hårdast drabbade av rivaliteten är de nyaste studenterna, som kämpar för att finna glädje i detta nya monotona liv.