Hawaii Five-0 Ai No I Ka 'Ape He Mane'o No Ko Ka Nuku
S9, A18: Tani och Junior infiltrerar ett gym för att få tag på en langare som sprider en dödlig form av anabola steroider. Danny och MacGarrett extraknäcker som livvakter åt Dannys före detta svärmor.