Aitor Zabaleta, Killed on the Front Line 11 Shots
S1, A3: Mordet på Aitor Zabaleta – en supporter som miste sitt liv i ett huliganbråk inför en match i UEFA-cupen. Hans brott? Han bar motståndarlagets färger. Hans straff? En knivskärning som hade ihjäl honom.