Bermuda Triangle: Into Cursed Waters Alien Abyss
S1, A5: Teamet använder sig av specialutrustning i ett sökande på en helt ny skala efter två stora flygvapenplan som försvann spårlöst med dussintals människor ombord. Tidigare omfattande sökningar har inte hittat några spår.