Alien High Tech
S1, A5: En ny rapport påstår att en känd astrofysiker arbetade på en farkost med delar från ett kraschat ufo. Ben Hansen försöker ta reda på hur regeringen fick tag på utomjordisk teknologi och var de gömmer den.