Fartblinda All In
S1, A3: Med hjälp av Adam får Bea fram dokument som kan bevisa att ST-banken fifflar. Peder gör allt för att ordna upp bankens problem innan det är för sent, men tradingchefen Henrik tar för stora risker och problemen blir bara värre.