Sex and the City All That Glitters
S4, A14: Hur mycket mer behöver vi? Carrie oroar sig för om hon kan lugna ned sig nog för Aidan. Samantha grips av panik när hon tror att hon har sagt för mycket till Richard, och Charlotte tar ett svårt beslut om sitt äktenskap.