All That Glitters…
S8, A25: Brandon jobbar på en artikel med en snobbig reporter som fått Pulitzer-priset. Kelly ordnar jobb på kliniken åt en ung man med en utvecklingsstörning. David tar jobb som reklammusikmakare för att betala skatten.