9-1-1: Lone Star All Who Wander
S5, A10: Judd går bokstavligen rakt in i skottlinjen när ett vapenförråd fattar eld och kulor flyger överallt. Owen ifrågasätter Judds löfte om nykterhet. Marjan presenterar sin pojkvän Joe (gästskådespelaren John Clarance Stewart) för sina besökande föräldrar, Waleed (Michael Benyaer) och Nasreen (Anne Nahabedian), men deras middag går inte så smidigt som hon hoppats.