Alla känner Carol
S1, A3: Halvtid i tävlingen närmar sig, och Rebel Wilson håller ett hököga på varje komiker, noga med att inte låta minsta fniss undgå henne. En ny karaktär anländer för att röra runt i grytan och en oväntad reaktion på ett skämt ställer en av komikernas framtid på spel.