Aloha ke kahi I ke kani
S4, A1: Efter att McGarrett och Wo Fat knappt lyckats fly från fängelset stormar beväpnade män Five-0s högkvarter, avslöjar Kono och Adams hemliga position i Hong Kong och tvingar McGarrett att bryta mot lagen och gå emot sin egen enhet för att hitta den kidnappade Catherine, i fjärde säsongens premiär.