Alton City Escape
S2, A6: Quawntay Adams, en ung afroamerikansk man från Los Angeles, blir indragen i ett storskaligt marijuanabrott. När han får veta att han ska bli pappa bestämmer han sig för att bryta sig ut ur sin cell med högsta säkerhetsklass - vilket han också gör.